? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 17, 2010

sdey doe!


what a fucking lyfe i'm on wif

"losers..aq ta pnah sked urn aty kowg..tp np koe plaq yg sked urn aty aq?"
"koe ta pk ea slame ny aq x sympn sgale revenge tat koe?"
"and why koe ta tgow aq mse koe dtg uma aq na brye?"
"fella...i don't understand this!"
"what a fucking losers that you are"
"lau x puwaz aty tat aq...ckp je ea"

actually..aq skunk nyh tga bengang nan sowunx kwn lame aq..dye sdap2 dtg rye uma aq...dy ade ea tgo2 aq..tp spatah-due kte je..ape ea..kte na jmperw aq snd then tpakse aq krbnkn mse memblogging nyh..huhuhu

relakz de...kne ea saba...kn saba i2 sparow drpd eman...hehe..and that's why it called a dugaan...hahaha..bley plaq...tp..stenga owg fruz gler same bf ; kawan ; pawentz ; pemly ; atok ; neneq ; jiran...hahaha..ala...tue sume lumra edowp manusie....sumtymez aq rse bengang je...weyh!kne ea control emosy sket...jgn jdy temper snd...haha

weyh...lau koe ta puwas aty nan aq kte ea..!leave cmnt tat fb aq ouh..tat cny ea...ape ea..mnd snang pown koe ta ley uat..if u x puas aty dgn ape yg aq tlyz tat blog ny,sorry kay!actually who's the owner of thyz blog?i ke u?i berhak tlyz ape2 yg x puwaz aty....well..it gnna works if u gyz give me sume c00perati0n!

"sumtymez..luv is like a hell"
"it kills you"
"sumtymez..luv is like a heaven"
"you can't even touch"
"bcuz it feels like the harmony of the song"
"that you're singin'"



"I LOOKED AT YOU"
"I SMILED TO YOU"
"I TEXTED TO YOU"
"I WANNA KNOW YOU"
"I'M FELL IN LOVE WITH YOU"
"I WANT YOU"
"I NEED YOU"
"I ADORE YOU"
 "I KISSED YOU"
"I MISS YOU"
"I IGNORED YOU"
"I PLAYED YOU"
"I CHEATED YOU"
"I BRAGGED YOU"
"I'M LOOSIN' YOU"

 

aisey..asl lak aq ttbe menjiwang karat abyh ny?haha..aq da kehabeysan idea ny..kerenyg gler...mncry idea ea..adios bebey!


0 comments: